Весь товар, що представлений на нашому сайті, має гарантійний термін щонайменше 30 днів (в залежності від категорії та виробника – точний строк гарантії вказаний на сторінці товару) з дня покупки або з початку відповідного сезону.

Гарантійний термін експлуатації відраховується із дня продажу (отримання) товару або від початку сезонності (для взуття), якщо товар було куплено у позасезонний час:

  • зимовий сезон – з 15 листопада по 14 березня;
  • літній сезон – з 15 травня по 14 вересня;
  • весінньо-осінній сезон – з 15 березня по 14 травня та з 15 вересня по 14 листопада.

Претензії щодо якості товару приймаються на протязі всьго гарантійного терміну при наявності:

  • фабричної упаковки та чеку підтвердження покупки;
  • фотографій, на яких чітко видно дефекти, з повним ім’ям та прізвищем покупця та номером телефона.

Для більш детального розгляду може знадобитися відправка товару в магазин за рахунок клієнта. При виявленні фабричного дефекту доставку посилки сплачує наш інтернет-магазин. Розгляд претензії відбувається на протязі 7 днів з дня отримання нами товару.

Ми залишаємо за собою право на проведення незалежної експертизи. Якщо за результатами експертизи буде доказано, що недоліки виникли після передачі товару покупцеві внаслідок порушень ним встановленних правил використання чи зберігання, дій третіх осіб або дій неперборної сили чи стихійного лиха – ваші претензії будуть відхилені, а ви будете забов’язані компенсувати всі затрати, пов’язані із проведенням експертизи (згідно ст.8 п.14 Закону України «Про захист прав споживачів»).


Гарантія на товар не надається у наступних випадках:

  • порушення умов експлуатації чи зберігання;
  • для взуття – при невірному подборі розміру взуття через повноту, нестандартну форму стопи або розмір ноги;
  • при купівлі уціненного товару в зв’язку із частковою втратою якості або очевидними дефектами, на які було вказано продавцем під час замовлення товару;
  • на змінні деталі та декоративну фурнітуру.

При використанні сезонного взуття із порушенням сезонності, претензії щодо якості товару не приймаються. По закінченні гарантійного терміну звернення щодо недоліків не розглядаються.

Незначні недоліки, що виникли в процесі експлуатації, але не змінили функціонального назначення товару, на протязі гарантійного терміну виправляються вами самостійно (після попереднього узгодження із представником нашого інтернет-магазину) шляхом ремонту із послідуючою пересилкою чеку за ремонт нашому магазину для відшкодування.

Також, радимо ознайомитись з нашими умовами повернення та обміну товару.

Ваш кошик

0
image/svg+xml

Товари в кошику відсутні.